Assegurança per als viatges de la teva empresa

Assegura els teus treballadors en els viatges de treball, fins i tot en curtes estades i en simples desplaçaments. Protegeix-te davant anul·lacions i altres contingències.

  • Despeses de cancel·lació de viatge
  • Despeses de curació
  • Repatriació o transport de ferits o malalts
  • Robatori o pèrdua d'equipatges i efectes personals

Compara les diferents modalitats

  • Corporate Basic

  • Corporate Premium

  • Corporate Mobility Advance

Garanties incloses

Assistència jurídica telefònica

Cerca i transport d'equipatge i efectes personals

Robatori i danys materials a l'equipatge

Enviament d'efectes oblidats a l'hotel o apartament

Despeses de gestió per pèrdua/robatori de documentació oficial

Pèrdua de vol per accident en itinere

Pèrdua del vol de connexió

Demora de viatge del mitjà de transport

Overbooking o canvi de serveis

Defunció o invalidesa permanent per accident

6.000 €
60.000 €
60.000 €

Responsabilitat civil privada

6.000 €
30.000 €
30.000 €

Avançament de fons en cas de robatori de mitjans de pagament a l'estranger

Prestació o avançament de fiances penals a l'estranger

Fins a 300 €

Gestor assistent personal ("concierge")

Enviament de substitut professional

Hospitalització a l'estranger

75.000 €

Despeses mèdiques, quirúrgiques, farmacèutiques i d'hospitalització a Espanya

15.000 €

Despeses d'assistència sociosanitària: Visita programada

600 €

Cobertures opcionals

Servei assistència mèdica 24 hores

Cobertura amb accés a tota la xarxa mèdica mundial del grup AXA.

Adaptada als diferents tipus de viatgers

Viatgers: Temporals, desplaçats i expatriats i viatgers freqüents; amb productes Anual Multiviatge, tindrà la seva garantia de viatge.

Inclusió de garantia d'assistència programada

Tindràs la garantia de tenir cobertes les revisions mèdiques de família, pediatria, ginecologia, analítiques, etc.

Aquests documents poden ser una gran ajuda

  • Nota informativa PDF (160KB)
  • Document d'informació sobre el producte d'assegurança Corporate Basic PDF (447KB)
  • Document d'informació sobre el producte d'assegurança Corporate Premium PDF (451KB)
  • Document d'informació sobre el producte d'assegurança Corporate Mobility Advanced PDF (454KB)

Estem aquí per resoldre qualsevol dubte

Quins són els terminis de contractació?

Si el producte té la cobertura de despeses d'anul·lació, l'assegurança ha de contractar-se en el moment de realitzar la reserva del viatge o en els 7 dies següents.

Què inclou la cobertura d'assistència mèdica i sanitària?

Siguis on siguis, AXA compta amb una xarxa d'especialistes distribuïda per tot el món. Això et permetrà oblidar la cerca de personal mèdic en un país estranger, ja que tan sols contactant amb nosaltres, t'oferirem el que necessites. Aquesta cobertura cobreix tota l'atenció mèdica i sanitària, incloent-hi la intervenció quirúrgica en cas que sigui necessària, la qual cosa et farà viatjar amb total tranquil·litat.

Quins són els límits de durada?

Depenent del tipus d'assegurança, però en general: Temporal: Fins a 365 dies consecutius en destinació. Anual Multiviatge: tots els viatges fets durant un any, amb un màxim de 120 dies consecutius de cobertura en destinació per cada viatge.

En contractar una Assegurança d'AXA Assistance, quina documentació rebrà l'assegurat?

Una vegada finalitzat el procés de contractació, l'assegurat comptarà amb un certificat amb el número de pòlissa i certificat, resum de garanties i capitals, telèfon d'assistència 24/7 i un enllaç per descarregar les condicions generals.

Com funciona l'assistència?

Telèfon 24 h / 7 dies. Sense reemborsament en despeses mèdiques. Sense franquícies.

Quines són les diferències entre el prenedor nacional i l'estranger?

Si el prenedor és espanyol o resident a Espanya (NIE, NIF, CIF), són vàlides totes les opcions origen-destinació per al viatge assegurat (món-món) (món-Europa). Si el prenedor, persona física, és estranger, s'aplica el producte Schengen, màxim 120 dies. Sempre destinació Europa.

Què ha de fer l'assegurat en cas de necessitar assistència durant el viatge?

En cas de necessitar ajuda durant el viatge, l'assegurat ha de posar-se en contacte amb nosaltres al més aviat possible en el telèfon que apareix al Certificat d'assegurança, perquè puguem avaluar la seva situació i activar el servei d'assistència que necessiti. 

Solicita más información

Déjanos tus datos y te ofreceremos una información personalizada sobre nuestro Seguro de Viaje de Empresa de AXA
Per favor, introdueix un nom vàlid
Per favor, indica el primer cognom
Per favor, introdueix un DNI vàlid
Per favor, introdueix un telèfon vàlid
Per favor, introdueix un correu vàlid
Per favor, introdueix un codi postal vàlid
Per favor, introdueix un horari vàlid
Per favor, introdueix les teves observacions correctament

Necessites ajuda?

En AXA sempre estem disponibles per a tu i t'oferim diferents canals per contactar amb nosaltres.

TELEFONA'NS