Mesures de suport als clients damnificats per la DANA del 29 oct'24

Amb l'objectiu d'acompanyar als clients impactats per la DANA, des d'AXA activarem unes mesures excepcionals per a brindar el nostre suport als clients afectats per aquest fenomen meteorològic, minimitzant els danys i facilitant la seva recuperació.

Aquestes mesures apliquen a clients ubicats en els 78 municipis afectats per la DANA identificats en el BOE 268, de 06 de novembre de 2024.

Dispositiu especial per tramitar sinistres

Telèfon especial per atendre tots els danys ocasionats pel temporal, amb la finalitat d’agilitzar al màxim els tràmits amb la companyia i el Consorci de Compensació d’Assegurances. S’atenen clients tant d’AXA com de Direct Seguros o Agrupació/Atlantis.

900 901 282

Reforcem els equips del centre d'atenció telefònica i la xarxa de proveïdors

Amb l’objectiu d’agilitzar l’atenció personalitzada i ràpida a tots els clients afectats per aquest fenomen. Així mateix, hem reforçat els serveis de peritatge i reparació impulsant el teleperitatge i l’assistència en carretera.

Bo "Substitueix el teu vehicle" (fins al 31/12/2025)

Bo d’ajuda per adquirir noves pòlisses a AXA per a clients que hagin perdut el vehicle per la DANA i hagin estat indemnitzats prèviament pel Consorci de Compensació d’Assegurances per pèrdua total.

Congelem el preu de la renovació

AXA manté la prima de renovació de les assegurances d’auto, llar, comunitats, comerç, oficines i indústries només per als clients dels codis postals afectats per la DANA i amb sinistres consorciables.

Línia de suport psicològic gratuït

Adreçat als clients afectats, amb horari de dilluns a divendres de 9 h a 21 h.

932 534 078

Fons d'emergència solidari a través de la Creu Roja espanyola

Hem activat un fons d’emergència solidari que arriba a uns 150.000 euros gràcies a l’aportació de la companyia i la col·laboració d’empleats i agents.
- Donacions de 5 € per cada participació d’empleats a les curses Ponle Freno.
- Organitzem voluntariats per repartir menjar i subministraments a les zones afectades.

Per saber els detalls de cada una d'aquestes mesures, posa't en contacte amb el teu mediador d'assegurances.