Segell AXA Calidad

Certificació ISO del procés de gestió de la qualitat

1a companyia al mercat que ha implantat un procés d'aquestes característiques

Segell de qualitat AXA atorgat a l'agència després d'un procés exigent de valoració d'estàndards de qualitat de servei certificat segons la norma UNE-EN ISO 9001-2015.

Per a nosaltres reconèixer cada any noves agències AXA amb aquest distintiu i renovar el d'aquelles que ja el tenen és una prova de l'esforç diari que duem a terme per mantenir un alt nivell de qualitat en el contacte amb els nostres clients.

  • L'objectiu és garantir un nivell alt de qualitat als clients a través de les agències. A AXA la nostra prioritat és el client, i per aquest motiu tots els nostres esforços se centren a mantenir un estàndard alt de qualitat, tant en les gestions que la companyia du a terme cada dia, com als nostres punts de venda. D'aquesta manera, AXA aposta per la qualitat com una de les palanques de transformació per convertir-se en una companyia centrada en els clients.
  • És una eina que promou la millora contínua i l'eficiència dels processos de qualitat, a més de potenciar l'expertització dels agents.
  • Perquè una agència AXA aconsegueixi aquest distintiu no només ha de destacar per la gran professionalitat del servei ofert als clients, sinó també ha de demostrar un ampli coneixement de les necessitats dels clients per oferir-los una informació personalitzada, i una excel·lent imatge del punt de venda. Tenir el nostre segell implica complir amb els estàndards de qualitat més exigents i mantenir-los en el temps.
  • Actualment tenim 554 agències amb segell de qualitat. Aquestes agències han superat un exigent procés d'avaluació basat en un sistema de qualitat reconegut per la Cámara Certifica, a través de la certificació ISO 9001.

Necessites ajuda?

En AXA sempre estem disponibles per a tu i t'oferim diferents canals per contactar amb nosaltres.

TELEFONA'NS